ח"כ דוד ביטן תוקף את המפלגות החרדיות: "רוצות לקבל הכל בבת אחת"

    ישראל פריי No Comments on ח"כ דוד ביטן תוקף את המפלגות החרדיות: "רוצות לקבל הכל בבת אחת"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההצבעה על תקציב המדינה נכנסת לישורת אחרונה, ובמפלגות החרדיות מגבירים את הלחץ על הממשלה. בעוד ב"יהדות התורה" הכריזו כי לא יתמכו בהעברתו לפני שיעבור בכנסת התיקון לחוק הגיוס, היום הודיעו בש"ס כי אם האוצר לא יענה לדרישת מע"מ אפס על תח"צ מים וחשמל, הם לא יתמכו בהצבעות, ועדת הכספים אף הפסיקה את דיוניה לאחר שגפני התגייס למען הדרישה.

    יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן (הליכוד) הביע ב"מהדורה המרכזית" אצל אבי מימרן תרעומת על התנהגות המפלגות החרדיות וביקר את התנהלותם: "זה לא נראה טוב שממש לפני העברת התקציב פתאום רוצים להעביר הכל בבת אחת".

    "זה לא ראוי, נכון שצריך לסיים אבל לא צריך לסיים את הכל, הממשלה הזאת מיועדת לארבע שנים, לא לשנה אחת, המפלגות החרדיות רוצות את הכל בבת אחת, גם תקציב הביטחון לא מקבל את הכל, ככה לא בונים אמון, שלושה חודשים אנחנו יושבים שעות על גבי שעות בדיונים וכעת בשנייה האחרונה הם נזכרים? איפה היו עד עכשיו? איזו מין שיטה זו? ככה מנהלים דברים?".

    הוא הוסיף: "גם אנחנו התחלנו להיות מתוסכלים, אנחנו צריכים לחלק ולחלק לכולם ולנו לא נשאר, אנחנו מפלגת שלטון שקיבלה 30 מנדטים שמייצגים את כל העם. צריך לקבל את מה שמגיע אבל לא לשים את הכל על השולחן בבת אחת ולבקש את הכל, השיטה לא מקובלת עליי".

    ביטן חידד את ההבדלים בין הדרישות: "חוק הגיוס צריך להעביר לפני התקציב, זה באמת הבטחה שניתנה לחרדים באופן מוחלט, אבל כל מה שקשור לתקציב יכול להיות בשני שלבים, חלק עכשיו אחר אחר כך. את ההישגים שיש לחרדים היום הם לא יקבלו באף ממשלה אחרת, גם עם הם יעלו בעוד מנדטים, הדרישות מקובלות – השיטה לא".



    0 תגובות